Guilde JDR, serveur Kirin-Tor (EU)

AccueilAccueil  CalendrierCalendrier  FAQFAQ  RechercherRechercher  MembresMembres  GroupesGroupes  S'enregistrerS'enregistrer  ConnexionConnexion  

Partagez | 

According to all known laws of aviation, there is no way a bee should be able to fly. Its wings are too small to get its fat little body off the ground. The bee, of course, flies anyway because bees don't care what humans think is impossible. Yellow, b

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
Grace Darrenfall

MessageSujet: According to all known laws of aviation, there is no way a bee should be able to fly. Its wings are too small to get its fat little body off the ground. The bee, of course, flies anyway because bees don't care what humans think is impossible. Yellow, b   Dim 4 Sep - 18:25

wesh alors des fois je dessine mais que avec des modèles et sur gimp mais je vais changer de tablette et passer sur paint tool sai promis

Spoiler:

alor ui cer guraci

Spoiler:

encore guraci

Spoiler:

jamais deux sans trois

Spoiler:

Alice et Abi et le premier bal d'Abi ♥ ♥ ♥

Spoiler:

Méridianne mon plus vieux perso rp

Spoiler:

et une vague tentative de colo

Dernière édition par Grace Darrenfall le Mer 29 Mar - 13:43, édité 1 fois
Revenir en haut Aller en bas
Zelis

MessageSujet: Re: According to all known laws of aviation, there is no way a bee should be able to fly. Its wings are too small to get its fat little body off the ground. The bee, of course, flies anyway because bees don't care what humans think is impossible. Yellow, b   Dim 4 Sep - 23:19

Je surkiffe le premier dessin.
La colo n'est pas si mal à mes yeux pour le dernier si ce n'est la chevelure, qui est colo "en tas" sans nuances et sans mèches juste avec un dégradé général.
Grace Darrenfall

MessageSujet: Re: According to all known laws of aviation, there is no way a bee should be able to fly. Its wings are too small to get its fat little body off the ground. The bee, of course, flies anyway because bees don't care what humans think is impossible. Yellow, b   Dim 4 Sep - 23:25

c'est le but, je voulais faire un effet à la Mucha

Contenu sponsorisé

MessageSujet: Re: According to all known laws of aviation, there is no way a bee should be able to fly. Its wings are too small to get its fat little body off the ground. The bee, of course, flies anyway because bees don't care what humans think is impossible. Yellow, b   

According to all known laws of aviation, there is no way a bee should be able to fly. Its wings are too small to get its fat little body off the ground. The bee, of course, flies anyway because bees don't care what humans think is impossible. Yellow, b
Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 1 sur 1